انجام دو بازی و به ثمر رسیدن ۱۴ گل در لیگ فوتسال گیلان

انجام دو بازی و به ثمر رسیدن ۱۴ گل در لیگ فوتسال گیلان

در جریان هفته چهارم این رقابت ها، تیم های فوتسال لاهیگ لاهیجان و پارگوم تالش برابر حریفان خود به پیروزی پرگل دست یافتند و یک بازی نیز به دلیل حاضر نشدن یکی از تیم ها انجام نشد.

در بازی های انجام شده، تیم های فوتسال لاهیگ لاهیجان و هیات فوتبال فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتسال لاهیگ لاهیجان در یک بازی پرگل و برتر با نتیجه پنج بر دو حریف خود را شکست داد.

تیم فوتسال هیات فومن که در دیدار قبلی خود موفق به شکست تیم دخانیات رشت شده بود،  در این دیدار مغلوب تیم لاهیگ لاهیجان شد تا تیم لاهیگ به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

همچنین در دیگر بازی این رقابت ها، تیم های فوتسال پارگوم تالش و دخانیات رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتسال پارگوم تالش در یک بازی نزدیک با نتیجه چهار بر سه برابر حریف خود به برتری دست یافت تا این تیم نیز پیروز هفته چهارم این رقابت ها باشد.

تیم فوتسال دخانیات رشت که هفته گذشته نتیجه بازی را به هیات فومن واگذار کرده بود،  در این مسابقه نیز مغلوب تیم پارگوم تالش شد تا دومین شکست متوالی خود را تجربه کند و از صدر جدول این رقابت ها فاصله بگیرد.

همچنین قرار بود تیم های فوتسال فرهنگ ایثار آستارا و کیامیدان لاهیجان رو در روی هم قرار گیرند که به دلیل حاضر نشدن تیم کیامیدان لاهیجان،  این دیدار برگزار نشد.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتسال پارگوم تالش با انجام چهار بازی و کسب هشت امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتسال فرهنگ ایثار آستارا نیز با انجام سه بازی و کسب پنج امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم دخانیات نیز با چهار امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

 

ایرنا

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی امید نویس محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.