انباشت زباله در رودسر

انباشت زباله در رودسر

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه ظرف دو ماه آینده زباله و ریجکت های فضای کارخانه کمپوست این شهرستان ساماندهی خواهد شد، گفت: انباشت زباله در رودسر از خط قرمز گذشته است.

حسین اسماعیل پور در کمیته پسماند شهرستان رودسر، با اشاره به اینکه به زودی زباله و ریجکت های فضای کارخانه کمپوست این شهرستان ساماندهی خواهد شد، اظهار کرد: انباشت زباله در رودسر از خط قرمز گذشته است.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند و زباله در شهرستان رودسر اوضاع مناسبی ندارد، تصریح کرد: با غیرفعال شدن کارخانه کپوست رودسر طی چند سال اخیر بیش از صدها تن زباله و ریجکت در فضای محوطه این کارخانه دپو شده است.

فرماندار رودسر ادامه داد: مشکل زباله در شهرستان نگرانی های را ایجاد کرده و دفع نامناسب زباله در منطقه از نظر زیست محیطی و بهداشتی درست نیست.

اسماعیل پور با بیان اینکه ظرف دو ماه آینده نسبت به ساماندهی زباله و ریجکت ها این فضای کارخانه کمپوست رودسر اقدام خواهد شد، تصریح کرد: سه میلیارد تومان اعتبار برای فعال کردن مجدد کارخانه کمپوست در نظر گرفته شده است. البته نیازمند برنامه ریزی و مشارکت این کارخانه هستیم.

وی غیرفعال شدن کارخانه کمپوست رودسر و انباشت زباله در این فضا طی چند سال اخیر را عامل ایجاد آلودگی دانست و خاطرنشان کرد: نیازمند تعیین تکلیف این وضعیت هستیم تا مشکلات جدی برای محیط زیست و شهروندان ایجاد نشود.

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی امید نویس محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.