زرینچه: آمدم کمک کنم استقلال دوباره بتواند بزرگی هایش را شروع کند

زرینچه: آمدم کمک کنم استقلال دوباره بتواند بزرگی هایش را شروع کند

به گزارش امید نویس و به نقل از ایلنا،یکی از قدیمی‌های استقلال به جای دیگر قدیمی این تیم عنوان سرپرستی را برعهده گرفت و حالا جواد زرینچه عهده دار این سمت در جمع آبی پوشان پایتخت است. جواد زرینچه که به عنوان یکی از قدیمی‌های استقلال با ۱۴ سال سابقه حضور در این تیم حالا پست سرپرستی را برعهده گرفته امیدوار است بتواند برای این تیم تاثیرگذار باشد. او از شرایط استقلال با استراماچونی گفت و اینکه به نظر او حضور یک دستیار ایرانی می‌تواند کمک بیشتر به عملکرد سرمربی ایتالیایی تیم کند.

به عنوان سرپرست جدید استقلال در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و اولین روز کاری خودتان را سپری کردید. اوضاع چطور بود؟

به دعوت دوستان برای کمک به باشگاه استقلال آمدم؛ تیمی که سال‌ها برای آن بازی کردم و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم. تمرینات خیلی خوب و پرفشاری را در نوبت صبح شاهد بودیم و آقای استراماچونی تمرینات با کیفیتی را برای بدنسازی تیم در نظر گرفتند و کار با قدرت در دو نوبت صبح و بعدازظهر ادامه دارد.

فضا را چطور دیدید؟

فضا عالی و پرانرژی بود. جوانان جویای نامی در تیم هستند که به دنبال درخشش خوبی زیر اسم استقلال هستند و امیدوارم که موفق باشند.

به عنوان کسی که ۱۴ سال در استقلال بودید و بازوبند کاپیتانی این تیم بر دستان شما بسته شده بود وقتی به تیم اضافه شدید دلتان به قولی نگرفت و غریبی نکردید؟

راستش را بخواهید در ابتدای کار یک مقدار احساس غریبی کردم چون نسل عوض شده است. با این حال با شروع تمرینات بهزاد غلامپور، آقامدد و یکی، دو نفر دیگر از دوستان را دیدم و بعد احساس راحتی کردم. به هرحال چرخش روزگار یک واقعیت است اما خوشحالم که در کنار بچه‌های این تیم هستم و به همه گفتم که عاشق شان هستم و تلاش می‌کنیم استقلال بزرگی هایش را دوباره به نمایش بگذارد.

جواد زرینچه اگر زودتر می‌آمد آن موقع این امکان وجود داشت که رحمتی و منتظری در استقلال می‌ماندند؟

صددرصد این طور است. همیشه در استقلال بازیکنانی که پا به سن می‌گذارند با حاشیه کنار رفته‌اند . به نظر من می‌شد با جلسه و شنیدن اختلافات این بازیکنان را حفظ کنیم. مهدی رحمتی که حالا از استقلال رفته و در پدیده برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. با این حال امیدوارم پژمان منتظری حفظ شود و پاتوسی را هم بتوانیم بیاوریم.

با مهدی رحمتی صحبتی هم داشتید؟

با مهدی رحمتی به واسطه یکسری از دوستان صحبت کردم. مهدی به من گفت شرایط خوب نبود و توهین می‌شد به همین خاطر به جایی رفتم که که سال‌های آخر فوتبالم را راحت بازی کنم و برای سیدمهدی آرزوی موفقیت می‌کنم.

به نظر شما استراماچونی نیاز به دستیار داخلی دارد؟

من در ابتدا مخالف این مساله بودم اما در اولین حضورم در تمرین استقلال احساس کردم که یکی از بچه‌ها و پیشکسوتان علاقه مند کنار سرمربی تیم باشد، مثمرثمرتر خواهد بود.

با حاجیلو تماسی برای رخصت گرفتن، داشتید؟

موبایل ایشان دو روز است که در دسترس نیست اما توسط برادزاده شان به اصغرآقا پیغام دادم و به او گفتم که به عمو بگو که جواد زنگ زد و خواست اجازه بگیرد تا کارش را استارت بزند.

تصمیمی برای عبور از انجام تمرینات پشت درهای بسته دارید؟

بعد از اردوی ترکیه سعی می‌کنیم شرایطی را مهیا کنیم که خبرنگاران و هواداران بتوانند در کنار ما باشند. قطعا ما نمی‌توانیم مدام پشت درهای بسته باشیم و امسال شدیدا به حمایت هواداران و رسانه‌ها بیشتر از سال‌های قبل نیاز داریم.

ماجرای اخراج سه بازیکنی که استراماچونی از تیم کنار گذاشت به کجا رسید؟

این سه بازیکن در بازی قبل درگیری کوچکی داشتند اما در کل بچه‌های خوبی هستند که می‌توانند به استقلال کمک کنند. امیدوارم با جلسه‌ای ‌که با آقای فتحی و سرمربی تیم خواهند داشت مشکل شان حل و کارشان را در تیم ادامه دهند.

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی امید نویس محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.