شرکت ۶۸ داور و کمک داور فوتبال گیلان در آزمون آمادگی جسمانی

شرکت ۶۸ داور و کمک داور فوتبال گیلان در آزمون آمادگی جسمانی

به گزارش امید نویس علیرضا وهابی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: این آزمون برای معرفی داوران استان گیلان به لیگ‌های کشور همچون لیگ برتر، لیگ دسته یک، دسته دوم، دسته سوم و لیگ‌های پایه‌ای کشور برگزار شد که داوران حاضر در این آزمون را، ۲۳ داور و ۴۵ کمک داور تشکیل می دادند.

وی بیان کرد: در این آزمون که با حضور مسئولان هیات فوتبال استان گیلان، مسعود فلاح رئیس کمیته داوران و جمعی از پیشکسوتان داوری استان گیلان برگزار شد، حبیب جهانی، جلیل جوان، پیام باقری دوست و آرش پور اسماعیلی به عنوان مسؤولان برگزاری تست های آمادگی جسمانی حضور داشتند.

مسئول روابط عمومی هیأت فوتبال استان گیلان اضافه کرد: با توجه به این امر، از داوران و کمک داوران حاضر در این آزمون آمادگی جسمانی، تست های مختلفی گرفته شد که نتایج آن از سوی مسئولان برگزاری این تست ها اعلام خواهد شد.

وهابی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران گیلانی شرکت کننده در این آزمون، اسامی آنان برای حضور و قضاوت در لیگ‌های مختلف معرفی خواهد شد و امیدواریم که داوران و کمک داوران گیلانی در فصل آتی رقابت های فوتبال به خصوص در لیگ برتر حضور گسترده تر و چشمگیرتری داشته باشند.

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی امید نویس محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.