تامین مصالح از مشکلات پروژه های گیلان است

تامین مصالح از مشکلات پروژه های گیلان است

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: تامین مصالح از مسائل و مشکلات پروژه های استان است.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، ماکان پدرام با اشاره به اهميت احداث محور سراوان-سنگر- سياهكل در كاهش بار ترافيكي، ازآن به عنوان پروژه‌ ای حیاتی یاد کرد که بهره برداري از آن نقش مهمي در توزيع بار ترافيكي استان دارد.

وی با بيان اينكه طول کلی پروژه ۲۲ کیلومتر است، افزود: این محور به صورت دو خط رفت و برگشت به عنوان راه اصلي باعرض ۱۳ متر است که ۱۸٫۵کیلومتر به بهره برداری رسیده و از ۳٫۵ کیلومتر باقیمانده،۱٫۲کیلومتر اجرای ابنیه فنی و عملیات خاکریزی انجام شده و مابقی مسیر در دست اقدام است.

پدرام همچنین پروژه چهارخطه کردن رشت-جیرده را که ورزشگاه سردار جنگل و ایستگاه راه آهن رشت در این محور قرار دارد و با توجه به مخاطره آمیز و پرتردد بودن و آمار بالای تصادفات جاده ای، از دیگر پروژه های مهم استان نام برد و گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه که به طول ۸٫۸ کیلومتر و عرض ۲۳٫۶ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد ریال آغاز شده است.

پدرام ضمن تشکر از پیمانکاران این دو پروژه ، آنها را از سرمایه های استان قلمداد کرد که با وجود داشتن مطالبات زیاد، دست از کار نکشیده و با این اداره کل همکاری لازم را دارند تا هر چه سریعتر این پروژه ها به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی عمده ترین مسائل و مشکلات در حال حاضر اجرای این پروژه ها را تامین مصالح دانست و خاطرنشان کرد: درخواست داریم،مسئولین مربوطه در این امر مهم مارا یاری کنند تا هر چه سریعتر این پروژه ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند. با راه اندازی این پروژه ها شاهد کاهش بار ترافیک و از همه مهترکاهش تصادفات جاده ای باشیم

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی امید نویس محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.