امیدنویس

وجود ۷۰۰ کارخانه تعطیل و راکد در گیلان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از وجود ۷۰۰ کارخانه تعطیل و راکد در گیلان خبرداد و گفت: می توان از ۷۰۰ کارخانه راکد، ۳۰۰ کارخانه را راه اندازی کرد.

سیاوش آقاجانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: باید در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی کشور گام برداریم و این مهم زمانی اتفاق می افتد که مدیران خادمان خوبی برای مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی های ضعیف، ورشکسته و راکد قطعا باعث ترویج بخش تعاون نمی شوند و در این راستا تعاونی ها باید جایی تشکیل شوند و در زمینه ای فعالیت کنند که موفق باشند.

آقاجانی با بیان اینکه به دلیل سو مدیریت در دستگاه های متولی، تعاونی های مسکن مهر نتوانستند در استان به اندازه کافی موفق عمل کنند، تصریح کرد: به دلیل سوءمدیریت این دستگاه ها، اعضای تعاونی ها با مشکلاتی مواجه شدند که در این راستا بازرسی های لازم صورت گرفته، ایرادات و مشکلات احصا شده و فرایندهای مشکل دار اصلاح شده اند و امید است بتوانیم هر چه زودتر پروژه های تعاونی های مسکن مهر را به اتمام برسانیم.

آقاجانی از وجود ۷۰۰ کارخانه تعطیل و راکد در استان خبر داد و گفت: تلاش ما در استان حمایت از تولید ملی است و در این راستا در کنار استانداری و با حمایت صمت، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های مرتبط می توان از ۷۰۰ کارخانه راکد،   ۳۰۰ کارخانه را راه اندازی کرد.