امیدنویس

اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار رشت قانع نشدند

در جلسه علنی شورای شهر

در جلسه شورای اسلامی رشت که عصر چهارشنبه با موضوع بررسی طرح سوال از سیدامیرحسن علوی شهردار این شهر برگزار شد، اعضای شورا از پاسخ های ارائه شده توسط شهردار، قانع نشدند.

 در این جلسه پس از رای گیری ، ۶ عضو از ١١ عضو شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ های شهردار قانع نشدند و به این ترتیب اگر چهار نفر از اعضای شورای اسلامی رشت درخواست استیضاح دهند، استیضاح شهردار رشت کلید می خورد.

طرح سوال از سیدامیرحسین علوی شهردار رشت چهارشنبه هفته گذشته برای سومین بار از آغاز فعالیت وی در تصدی شهرداری در شورای اسلامی این شهر در ۱۰ بند و با امضای ٢ نفر از اعضای شورای اسلامی رشت اعلام وصول شده بود، علوی به مدت ١٠ روز برای پاسخ به سوالات فرصت داشت که عصر امروز برای حضور در جلسه و پاسخگویی حضور یافت.

شهردار رشت به سوالاتی از جمله انتصابات نامناسب و جابجایی های مکرر در فواصل زمانی کوتاه، عدم اقدام عملی برای اجرای پروژه های مهم، وضعیت بسیار نامناسب آسفالت خیابان ها به ویژه خیابان های فرعی، عدم اقدام موثر برای شناسایی مشاغل پرترافیک، عدم زیباسازی محیطی از جمله المان های نصب شده در میادین و معابر شهر، آذین بندی های مناسبتی ، روشنایی معابر و خیابان های سطح شهر پاسخ داد.

پس از ارائه پاسخ های سیدامیرحسین علوی به ۱۰ سوال اعضای شورا و پس از رای گیری صورت گرفته، از ۱۱ نفر عضو شورا، ۶ نفر از پاسخ های شهردار رشت قانع نشدند.

محمدحسین واثق کارگرنیا، علیرضا تاج شهرستانی، حسن کریمی کرنق، شمس شفیعی، مسعود عباس نژاد و مهدی نوری هریس شش عضوی بودند که از پاسخ به سوالات قانع نشدند.