امیدنویس

اجرای مانور سراسری نظارت بر بازار در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اجرای مانور سراسری نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان، گفت: ۶۳ اکیپ با ۲۵۰ بازرس در اجرای این طرح مشارکت می کنند.

صالح محمدی با اشاره به راستای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، اظهار کرد: در همین راستا و همزمان با هفته جهاد کشاورزی مانور سراسری نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در استان گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مانور دستگاه‌های متولی حضور داشتند، گفت: نظارت و بازرسی از کل بازار در استان گیلان در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به حضور ۶۳ اکیپ در اجرای این طرح، اضافه کرد: بیش از ۲۵۰ بازرس در استان در اجرای این مانور مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور نیز چهار هزار نفر در اجرای این مانور مشارکت می‌کنند، ادامه داد: نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای مختلف همانند لبنیات، حبوبات، برنج‌های وارداتی، شکر و روغن در دستور کار قرار دارد.

محمدی اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مجموعه وزارت صمت، وزارت دادگستری و وزارت جهاد کشاورزی مانور سراسری نظارت و بازرسی بر محصولات را با ۳ محور اصلی کمیت، کیفیت و قیمت برگزار می‌کند.