امیدنویس

تقدیر شورای اسلامی کار و کارکنان دخانیات گیلان از اقدامات انقلابی مدیرعامل دخانیات

شورای اسلامی کار مجتمع دخانیات گیلان به نمایندگی از پرسنل این مجتمع در بیانیه‌ای با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انقلابی و سرنوشت ساز محمد شیخان مدیرعامل دخانیات ایران، خطاب به وی تاکید کردند: علی رغم حضور کوتاه مدت حضرتعالی در تصدی مسئولیت مدیریت عاملی شرکت دخانیات ایران توانستید با اتکا به خداوند و با پیروی از بیانات و نظرات دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب، منشا اقدامات و اتفاقات موثر و ماندگاری در مجموعه بزرگ شرکت دخانیات ایران باشید و روحی تازه به کالبد خسته این شرکت بدمید.

 

متن این بیانیه بدین شرح است؛

 

جناب آقای محمد مجاور شیخان

مدیریت محترم عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران

 

با سلام و تحیات الهی و تقدیم احترام

ضمن آرزوی قبولی طاعات و نیز تبریک ایام فرخنده عید سعید فطر به عرض می‌رسانیم؛

 

جای بسی خوشبختی است که با تدبیر وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اولیای صندوق بازنشستگی فولاد، حضرتعالی با سابقه انقلاب و عدالت محوری سکان هدایت کشتی طوفان زده دخانیات را بدست گرفتید.

 

این رضایت و خوشبختی از آنجا ناشی می‌شود که علی رغم حضور کوتاه مدت حضرتعالی در تصدی مسؤولیت مدیریت عاملی شرکت دخانیات ایران توانستید با اتکا به خداوند و با پیروی از بیانات و نظرات دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب، منشا اقدامات و اتفاقات موثر و ماندگاری در مجموعه بزرگ شرکت دخانیات ایران باشید و روحی تازه به کالبد خسته این شرکت بدمید.

 

اقدامات و تاثیراتی که برای تحقق برخی از آن‌ها شاید نیاز به یک دهه زمان و مدیریت طولانی مدت می‌بود!

از جمله این اقدامات به موارد ذیل اشاره نمود؛

 

۱-تلاش همه جانبه و تدبیر عالمانه جهت افزایش تولید در همه مجتمع‌های تولیدی شرکت، تشویق و حمایت از کشاورزان جهت افزایش کشت محصولات توتونی و ابلاغ برنامه‌های تعمیر و نگهداری ماشین آلات و اختصاص بودجه مناسب برای این امر که از الزامات افزایش تولید و دستیابی به سهم بیشتری بازار مصرف می‌باشد.

 

۲-اهتمام ویژه و نگاه عدالت خواهانه به موضوع معیشت کارکنان زحمتکش شرکت و سامان بخشیدن به بحث تبدیل وضعیت پرسنل که تاثیر بسیار بالایی در بالا رفتن روحیه و افزایش اعتماد به نفس و امنیت شغلی در کارکنان گردیده است.

 

شایان ذکر است که این مهم، سال‌ها در شرکت دخانیات ایران مغفول مانده و تعداد بسیار بالایی از کارگران درگیر و نگران این موضوع بودند.

 

۳-تلاش خستگی ناپذیر و بی‌وقفه به منظور بدست آوردن سهم بازار برای تولیدات داخلی و مقابله هوشمندانه با محصولات بیگانه و رقیب در بازار ایران و جلوگیری از دخالت‌های بی‌مورد و منفعت طلبانه کانون‌های قدرت و پاسخ‌های مدبرانه.

 

لذا اعضای شورای اسلامی کار به نمایندگی از پرسنل خدوم مجتمع دخانیات گیلان از اقدامات و فعالیت‌های انقلابی و سرنوشت ساز حضرتعالی در جهت شکوفایی، رونق و اعتلای هر چه بیشتر مجموعه دخانیات ایران قدردانی و تشکر نموده و همچنین حمایت و پشتیبانی قاطعانه و همه جانبه خود را در این مسیر ابراز می‌داریم.

امید است با نگاه مثبت مسئولان نظام مقدس جمهوری به شرکت دخانیات ایران و اقدامات جنابعالی شاهد موفقیت‌های روز افزون و رشد همه جانبه شرکت در آینده نزدیک باشیم.

شورای اسلامی کار مجتمع دخانیات گیلان