امیدنویس

رکورد تولید روزانه شرکت دخانیات ایران پس از ۸ سال شکسته شد

شرکت دخانیات ایران در راستای محقق نمودن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توانست با تولید ۶۵ میلیون و ۱۱۰ هزار نخ سیگارت در یک روز، بار دیگر خودباوری و تکیه ‌بر توان داخلی را به منصه ظهور برساند.

دکتر محمد شیخان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره، با اشاره به این دستاورد، اذعان داشت: بالاترین تولید روزانه سیگارت به برکت اعیاد با سعادت شعبانیه و با اراده کارکنان زحمتکش در هفت مجتمع تولیدی کشور، شکسته شد و میزان تولید جدیدی به ثبت رسید.
وی افزود: بالاترین تولید روزانه سیگارت در شرکت دخانیات ایران در روز دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ و با تولید ۶۵ میلیون و یکصد و ده هزار نخ سیگارت به ارمغان آمد.
مدیرعامل شرکت دخانیات، ثبت رکورد تولید روزانه و آغاز صادرات محصولات تولیدی طی هفته های اخیر را یک گام استراتژیک و در راستای تحقق شعار سال برشمرد و گفت: ثبت این رکورد ارزشمند، پیام مهم دیگری برای صنعت کشور و بویژه صنعت دخانیات به همراه دارد که با رفع محدودیت ها و اصلاح ساختارها و توجه ویژه به نیروی انسانی میتوان افتخارات کم نظیری را در تاریخ ماندگار این صنعت قدیمی، به ثبت برسانیم.
دکتر شیخان خاطر نشان کرد: افزایش تولید در راستای افزایش سهم بازار تولیدات داخلی و جلوگیری از فروش محصولات قاچاق، یک راهبرد اساسی شرکت دخانیات ایران است.
گفتنی است با توکل به خدا و همت کارکنان شرکت دخانیات ایران، تلاش ها برای ارتقاء رکورد تولید ماهیانه و سالیانه نیز ادامه خواهد داشت.